هزینه و قیمت آسفالت

هزینه و قیمت آسفالت

هزینه و قیمت آسفالت چقدر است؟ در این پست کوتاه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر هزینه و قیمت آسفالت می‌پردازیم. چرا قیمت آسفالت بالا رفته و چه عواملی بر قیمت آن تاثیر گذاشته است. مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت آسفالت، قیمت قیر می‌باشد در چند ماه گذشته بدلیل افزایش چند برابری قیمت قیر، قیمت و نرخ هر تن آسفالت بالا رفته است. بر اساس استانداردها هر چقدر دانه بندی آسفالت ریزتر باشد مقدار قیر مصرفی در هر تن متفاوت است. قیر مصرفی در هر تن آسفالت میانگین 60 الی 70 کیلوگرم است.

عامل دیگر تعیین کننده هزینه و قیمت آسفالت، شن و ماسه مصرفی در آن می‌باشد. نوع آسفالت و درجه بندی آن بر اساس اندازه و رنج دانه بندی شن و ماسه می‌باشد. گروه مسیر پوش با بیش از 25 سال سابقه در زمینه فروش و اجرا آسفالت آماده همکاری و اجرای پروژه های آسفالت شما در سراسر کشور می‌باشد.

اجرای آسفالت در زمین خاکی و خیابان به چه صورت انجام میشه؟

مرحله اول: تسطیح، رگلاژ و کوبیدن زمین، برای بدست آمدن تراکم استاندارد و محکم شدن زمین. باید توجه داشته باشید که اگر زیر سازی خوب و مطلوب نباشد، پس از اجرای آسفالت، امکان فرو رفتن آسفالت یا ترک خوردن آن وجود دارد.

مرحله دوم: قیر پاشی است، باید بدانید که قیر پاشی به دو روش دستی و مکانیزه انجام می‌شود که معمولا قیرپاشی مکانیزه برای متراژهای بالای 1000 متر است.

مرحله سوم: پخش آسفالت است، که معمولا به دو صورت مکانیزه و دستی انجام می‌شود.

برای گرفتن هزینه و قیمت آسفالت تماس بگیرید.

One thought on “هزینه و قیمت آسفالت

  1. مونا برتون میگوید:

    ایزوگام دلیجان برای دیوار که از بارون های پاییزی نم داده بود بسیار عالی عمل کرد ما واقعا راحت شدیم.

  2. رضا میگوید:

    سلام این مقاله ی ” هزینه و قیمت آسفالت” خیلی مفید بود و ممنونم از شما که خیلی عالی در مورد جزئیاتش توضیح دادین، همچنین از خدمات عالی شما متشکرم .

  3. Ameneh میگوید:

    ممنون از شما بابت اطلاعات خوبی که راجع به هزینه و قیمت آسفالت وجزئیات و استانداردهای آن ارائه دادین.خیلی عالی بود.خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 − = 40