ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان نامی آشناست که هنگام خرید مشتقات پلیمری و هرگونه عایق ساختمانی حتما به گوش شما رسیده است. کارخانه ایزوگام دلیجان بام گستر این نام و آوازه را مدیون کیفیت در چندین سال است. کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان واقع در قطب صنعتی دلیجان کار خود را از سال ۱۳۷۵ شروع کرده است. این شرکت پس از چند سال توانسته بسیاری از مواد اولیه خود را به صورت خود کفا به عرصه تولید برساند. مجموعه محصولات این شرکت در چهار دسته قابل عرضه به شما مشتریان عزیز است که عبارت است از:

محصولات پلی‌استر سوزنی

پلی استر یکی از مواد اولیه ساخت عایق‌های با کیفیت است که هر چه بیشتر باشد کیفیت و کارایی عایق‌ها و مشتقات پلیمری هم بالاتر می‌رود. این یکی از مواردی بود که شرکت بام گستر دلیجان مجبور به خرید آن بود ولی پس از گذشت مدتی تصمیم به ساخت آن کرد. از این رو دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای برای ساخت لایی پلی استر سوزنی برای این کارخانه خریداری و به کار گرفته شد.

تولید الیاف پلی استر

الیاف پلی استر جزو جدایی ناپذیر تولید منسوجات پتو، فرش، موکت و انواع کف پوش‌ها است. از این رو شرکت الیاف پردیس با همکاری کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان الیافی را تولید می‌کند که برای منسوجات گفته شده کاربرد دارد.

تیشو و فویل

این کارخانه فقط به تولیدات خود بسنده نکرده و جهت فروش بیشتر و همچنین رفع کلیه نیاز‌های مشتریان دستی در واردات هم باز کرده است. فویل و آلومینیوم زیاد مورد استفاده هستند که این شرکت اقدام به واردات آنها کرده است.

ایزوگام بام گستر دلیجان

تولید انواع ایزو‌گام‌های فویلدار و بدون فویل در لایه‌های متفاوت به عهده کارخانه بام گستر است. کلیه ایزوگام‌ هایی که در این شرکت به بازار عرضه می‌شود، برای مناطق مختلف آب و هوایی گرمسیری، سردسیری و مناطق معتدل کاربردی است. پس خیالتان برای خرید هر کدام آنها راحت!

ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

یکی از خدمات مسیرپوش فروش و نصب ایزوگام است و از آنجایی که این گروه نمایندگی رسمی ایزوگام بام گستر دلیجان است، خدمات نصب توسط تیمی خبره انجام می‌شود لازم است بیان شود: یکی از امتیاز هایی که توسط گروه مسیرپوش به شما داده خواهد شد، 12 سال ضمانت و 5 سال بیمه بصورت کتبی و ممهور به مهر شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 47 = 57