استعلام قیمت ایزوگام دلیجان

لیست قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و بدون نصب در تهران و کرج، قیمت رول ایزوگام دلیجان درب کارخانه، گروه مسیر پوش نمایندگی ایزوگام دلیجان در تهران و کرج است و شما میتوانید جهت دریافت قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان، ایزوگام سپهر گستر دلیجان، ایزوگام پشم شیشه دلیجان، ایزوگام سراپوش دلیجان، ایزوگام دریابام دلیجان، ایزوگام سینا بام، ایزوگام حفاظ بام، ایزوگام مرجان بام، ایزوگام شرق دلیجان، ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بستر بام دلیجان و قیمت ایزوگام سایبان شرق با متخصصین ما تماس بگیرید.

نوع و برند ایزوگامقیمت هر مترمربع بدون نصب
ایزوگام بام گستر دلیجان 11783.000 تومان
ایزوگام بام گستر اصل تهران75.000 تومان
ایزوگام دریا بام دلیجان 65.000 تومان
ایزوگام نمونه دلیجان64.000 تومان
ایزوگام اکسیر دلیجان80.000 تومان
ایزوگام نمونه گستران دلیجان64.000 تومان
ایزوگام اصل دلیجان 65.000 تومان
ایزوگام پیروز گام اصل دلیجان64.000 تومان
ایزوگام اطمینان مشهد 66.000 تومان
ایزوگام اطمینان دلیجان 64.000 تومان
ایزوگام ایران شرق دلیجان 65.000 تومان
ایزوگام شرق مشهد 83.000 تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران 85.000 تومان
ایزوگام پشم شیشه ایران LA485.000 تومان
پشم شیشه دلیجان62.000 تومان
پشم شیشه نور دلیجان61.000 تومان
ایزوگام بهار گستر دلیجان 62.000 تومان
ایزوگام سایبان دلیجان 67.000 تومان
ایزوگام سینا بام دلیجان79.000 تومان
ایزوگام سپهر گستر دلیجان 64.000 تومان

لیست قیمت ایزوگام دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان در سال 1375 با ظرفیت تولید چهار میلیون متر مربع عایق رطوبتی پشت بام تاسیس گردید. در این راستا با استفاده از مجهز ترین آزمایشگاه های بررسی و کنترل کیفیت و به کارگیری بهترین نوع مواد اولیه، با همکاری کارشناسان مجرب این رشته این شرکت توانسته است محصولات خود را با بهترین کیفیت مطابق با بهترین استانداردهای روز به بازار عرضه کند. شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان با متخصصین مسیرپوش تماس بگیرید.

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

کارخانه ایزوگام سپهر گستر دلیجان یکی از بهترین و مشهورترین کارخانه های تولیدی ایزوگام در شهرستان دلیجان و همین طور ایران به شمار می‌آید. کارخانه ای که با تولید انواع عایق رطوبتی چهار لایه، دو لایه، فویل دار و ساده آن هم با بهترین کیفیت و با استفاده از دستگاه هایی پیشرفته جای خود را در دل مشتریان باز کرده است. باید ذکر کرد که تمامی پرسنل بکار گرفته شده در این مجموعه از ماهرترین نیروها بوده که همواره به دنبال ارائه باکیفیت ترین و برترین محصول هستند.

ایزوگام پشم شیشه دلیجان

کارخانه ایزوگام پشم شیشه دلیجان یکی از پنج شرکت تولیدکننده ایزوگام پشم شیشه در ایران است که توانسته با عملکرد خوب در میان تولیدکنندگان این عرصه، جزء برترین ها باشد. کارخانه ایزوگام پشم شیشه دلیجان ایران با استفاده هدفمند از کارمندان و مدیران متخصص توانسته محصولاتی را مطابق با استاندارد جهانی تولید کند و نیز باید بدانید که این کارخانه با اعطای نمایندگی در تهران و سراسر کشور، جهت راحتی و سهولت دسترسی مشتری به آنها خدمات ارائه میکند.

ایزوگام سراپوش دلیجان

ایزوگام سراپوش دلیجان با گذشت زمان و پیشرفت های تکنولوژی در ضمینه عایق های رطوبتی پیشرفت های شایانی داشته است. این شرکت دارای مهندسین و متخصصین امور تولیدی و ساختمانی است. تولیدات این شرکت با دستگاه های مجهز و طبق استاندارد جهانی، در آزمایشگاه شرکت پس از تایید و کنترل کیفیت به بازار عرضه میگردد. شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان با ما تماس گرفته و از خدمات رایگان گروه مسیر پوش بهرمند شوید.

ایزوگام سینا بام

شرکت ایزوگام سینا بام دلیجان از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان عایق های رطوبتی است و نیز یکی از اولین دارندگان نشان استاندارد ملی جهت تولید ایزوگام گرمسیر و سردسیر و ایزوگام H و ایزوگام C است، که با شبکه گسترده نمایندگی های فروش در سراسر کشور، درصد بالایی از نیازهای داخل و خارج کشور را تامین میکند.

ایزوگام سایبان شرق

شرکت ایزوگام سایبان شرق نیز همانند بزرگترین برند های کشور در سال های اخیر فعالیت های بسیار زیادی جهت فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای تولید ایزوگام مرغوب و استاندارد داشته است. فراهم نمودن تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید ایزوگام مرغوب و پلیمری به انواع ماشین آلات و دستگاه های مجهز و جدیدی نیاز دارد که تهیه آن‌ها کاملا بصورت سفارشی است. از همین رو شرکت ایزوگام سایبان شرق نیز برای فراهم کردن تکنولوژی روز در زمینه تولید ایزوگام مرغوب با شرکت های خارجی قرارداد داشته و در حال حاضر نیز توانایی تولید انواع ایزوگام با کیفیت و استاندارد را مطابق با نیاز بازار های داخلی و خارجی دارد.

#برای دریافت لیست قیمت ایزوگام بصورت لحظه ای باما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 − = 54