قیمت ایزوگام شرق مشهد ثبت 6736

قیمت ایزوگام شرق مشهد ثبت 6736

قیمت ایزوگام شرق مشهد ثبت 6736 ، اعلام لیست قیمت ایزوگام دلیجان با آبدیت روزانه ، استعلام قیمت ایزوگام در تهران ، قیمت انواع ایزوگام شرق مشهد با نصب و اجرا در تهران و کرج توسط شرکت مسیرپوش با ضمانت 10 ساله و قیمت بسیار ارزان .

قیمت ایزوگام شرق مشهد

ایزوگام شرق مشهد

قیمت ایزوگام شرق مشهد ثبت 6736 ، یکی دیگر از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع عایق های رطوبتی موجود در کشور محصولات شرکت ایزوگام شرق مشهد می باشد .

مشخصات ایزوگام شرق مشهد

کیفیت بسیار بالا و خدمات پشتیبانی و گارانتی خوب محصولات این شرکت موجب گردیده تا برند ایزوگام شرق مشهد را به یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین برندهای شناخته شده ایزوگام مبدل نماید .

استفاده از دانش و فناوری روز دنیا و همچنین بهره گیری از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه از جمله قیر و الیاف تیشو و پلی استر ، ایزوگام شرق مشهد را به عایقی بی نظیر برای استفاده در شرایط آب و هوایی ایران تبدیل نموده است .

مشخصات ایزوگام شرق مشهد

شرکت ایزوگام شرق با کد ثبت 6736 تولید کننده انواع ایزوگام ساده و پودری و دولایه و چند لایه فویلدار می باشد .

ضخامت ورق این ایزوگام بیشتر از چهار ملیمتر و وزن تقریبی هر رول 10 متری بیشتر از 42 کیلوگرم می باشد .

محصولات ایزوگام شرق دارای نشان ملی استاندارد ایران و طبق استانداردهای روز دنیا تولید می گردد .

این عایق از قابلیت کشسانی و انعطاف بیسار مناسبی برخوردار بوده و توانایی مقاومت در سرما و گرمای شدید را بخوبی دارا می باشد .

قیمت ایزوگام شرق مشهد با نصب در تهران

نصب و اجرای انواع عایق های ضدآب در تمامی مناطق و محله های تهران بزرگ و کرج توسط تیم مجرب و کارآزموده شرکت ایزوگام مسیرپوش انجام می گردد .

تمامی خدمات این شرکت در سریعترین زمان توسط مجرب ترین نصابان ایزوگام با ارزانترین قیمت ممکن با با کار تضمینی و ضمانت نامه کتبی 10 سال و 7 سال بیمه شرکت بیمه دانا صورت می پذیرد .

قیمت ایزوگام شرق مشهد با نصب در تهران

شرکت مسیر پوش مفتخر است که سالهای طولانی را با ارائه خدمات با کیفیت ، خدمت گذار همشهریان خوب تهرانی بوده و تا کنون پروژه های بسیاری را در گوشه گوشه تهران بزرگ انجام داده است .برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب در تهران با ما تماس بگیرید .

قیمت رول ایزوگام شرق مشهد در تهران و کرج

مسیر پوش آماده است تا انواع رول ایزوگام ساده و فویلدار شرق مشهد را به قیمت کف بازار و درب کارخانه با ارسال رایگان در تمامی مناطق تهران خدمت شما ارسال نماید .

به دلیل نوسانات بازار ممکن است با گذشت زمان قیمت انواع ایزوگام کمی کمتر یا بیشتر نسبت به قیمت های ارائه شده در روزهای قبل باشد . بنابر این پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت روز انواع ایزوگام با مشاورین ما از طریق تماس تلفنی صحبت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 × = 81