ایزوگام سپهر گستر دلیجان

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

گروه تولیدی ایزوگام سپهر گستر دلیجان بزرگترین تولید کننده عایق رطوبتی و انواع قیر های مذاب و مظروف در ایران می‌باشد که در سال 1387 بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و با بهترین و مدرن‌ترین ماشین آلات راه اندازی و به تولید ایزوگام و فرآورده های قیری پرداخته است. نکته مهم و قابل توجه اینجاست که، این شرکت دارای نشان استاندارد ملی از اداره استاندارد و نشان استاندارد جهانی مدیریت کیفیت ISO9001 می‌باشد.

ویژگی های برتر گروه سپهر گستر

شرکت ایزوگام سپهر گستر دلیجان به منظور رسیدن به استاندارد ملی و تطابق با استاندارد های جهانی، با استفاده از تکنولوژی‌، آموزش کارکنان و کارگران و همچنین داشتن آزمایشگاه کنترل کیفیت در بهبود مستمر کیفیت تولیدات خود تلاش دارد.

قیمت ایزوگام سپهر گستر دلیجان

ایزوگام تولید شده توسط گروه سپهر گستر، در دو نوع ساده و فویلدار (روکش آلومینیومی) تولید می‌شود که هر کدام دارای کاربری خاص می‌باشد. همانطور که می‌دانید، از ایزوگام فویلدار بیشتر برای نصب در پشت بام ها استفاده می‌شود که داشتن فویل باعث انعکاس نور خورشید شده و از پوسیده شدن ایزوگام جلوگیری می‌کند و از نوع ساده برای ایزولاسیون و عایق کاری سرویس های بهداشتی، استخرها، پی ساختمان های نوساز و بدنه آن ها استفاده می‌شود.

ما توصیه می‌کنیم برای نصب بهتر و طول عمر بیشتر ایزوگام، یک لایه قیر زیر ایزوگام استفاده شود. قیرکشی باعث چسبیدن بهتر به سطح می‌شود و خود نیز به عنوان یک عایق زیرین، از نم دهی بام در صورت به مشکل خوردن ایزوگام (پارگی و سوراخ شدن) جلوگیری می‌کند.

ایزوگام سپهر، دارای 10 سال ضمانت نامه کتبی کارخانه و ممهور به مهر نمایندگی بود و همچنین دارای بیمه نامه 5 ساله (شرکت بیمه ملت) می‌باشد.

ایزوگام سپهر گستر دلیجان

بررسی، قیمت و خرید ایزوگام سپهر گستر دلیجان

گروه مسیرپوش نمایندگی رسمی فروش ایزوگام سپهر گستر دلیجان در تهران و کرج می‌باشد و توصیه ما به مشتریان، خرید ارزان و مطمئن از نمایندگی مسیرپوش است.

One thought on “ایزوگام سپهر گستر دلیجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =