ایزوگام سینا بام دلیجان

ایزوگام سینا بام دلیجان

ایزوگام سینا بام دلیجان یکی از بهترین ایزوگام های دلیجان است که ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و با توجه به شرایط جوی مختلف تولید شده است. محصولات عایق بندی سینا بام دلیجان از بهترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و به دلیل ساخت به واسطه قیر اصلاح شده و مواد پلیمری، از وزن بسیار پایینی نیز برخوردار بوده و شما می‌توانید به راحتی به واسطه این محصولات، هر فضایی را عایق بندی کنید.

شرکت ایزوگام سینا بام 283

شرکت ایزوگام سینا بام 283 دلیجان از بزرگترین تولیدکنندگان عایق های رطوبتی در ایران است که در شمار اولین دارندگان نشان استاندارد ملی جهت تولید ایزوگام های گرمسیر و سردسیر و ایزوگام H و ایزوگام C است.

در مجموعه شرکت ایزوگام سینابام تعهد به کیفیت و خدمات پس از فروش اصل اول به شمار رفته و شرکت ایزوگام سینا بام نزدیک به 20 سال فعالیت، موفق شده که بخش قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای مختلف خاورمیانه ارسال کند، بدون شک عرضه محصول در بازار های جهانی فقط با انطباق کامل بر استانداردهای بین المللی امکان پذیر است.

دستاورد های سینا بام

  • دریافت نشان استاندارد ملی ایران از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی
  • اولین دارنده گواهینامه CE اروپا در ایران
  • دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت از موسسه RWTUV آلمان
  • دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت از موسسه DQS آلمان
  • دریافت گواهینامه واحد تولیدی نمونه کیفیت استان مرکزی
  • راه اندازی بزرگترین آزمایشگاه ایزوگام BPP
  • بکارگیری کارشناسان و مهندسین مجرب و با سابقه
  • شرکت در نمایشگاه های تخصصی و سمینارهای بین المللی

قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان

قیمت عایق حرارتی سینا بام دلیجان با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین میشود و نمی‌توان برای تمام محصولات این شرکت یک قیمت ثابت را بیان کرد. به بیان دیگر با توجه به شرایط جوی، متراژ فضا، هزینه نصب و مواد اولیه ایزوگام، قیمت این عایق تعیین میشود. برای بررسی دقیق و استعلام قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان می‌توانید از طریق شماره «09125086023» با متخصصین ما در گروه مسیر پوش در ارتباط باشید.

انواع ایزوگام‌های سینا بام دلیجان

همانطور که قبل‌تر نیز اشاره شد، شرکت سینا بام با توجه به فاکتورهای مختلفی مثل شرایط آب و هوایی، مدل‌های مختلفی از ایزوگام را تولید و عرضه کرده است. با توجه به اینکه خرید ایزوگام در تهران یا خرید ایزوگام در کرج با خرید ایزوگام در شهرهای سردسیر بسیار متفاوت است، توصیه میکنیم در صورتی که به فکر خرید ایزوگام دلیجان هستید، حتماً قبل از هر اقدامی، انواع مختلف عایق‌های شرکت سینا بام که در ادامه معرفی میشوند را بررسی کنید و در صورت نیاز با متخصصین گروه مسیر پوش در ارتباط باشید.

  • ایزوگام BPP مخصوص مناطق سردسیر
  • ایزوگام BPP مخصوص مناطق گرمسیر
  • ایزوگام BOF
  • ایزوگام BPP طرح دار

ویژگی عایق‌های حرارتی سینا بام

همانطور که گفته شد، شرکت سینا بام با توجه به شرایط مختلف، عایق‌های متفاوتی تولید کرده است که در ضخامت، طرح و کارکرد با هم متفاوت هستند. ایزوگام مناطق گرمسیر نازک‌تر از مناطق سردسیر و مناسب شهرهایی مانند تهران و کرج است. ایزوگام‌های طرح دار نیز با توجه به فضایی که قرار است در آن استفاده شوند تغییر شکل می‌دهند تا در کنار عایق بودن باعث زیبایی فضا نیز شوند.

قیمت ایزوگام سینا بام دلیجان
نمایندگی ایزوگام سینا بام دلیجان

از سایر ویژگی‌های این محصولات می‌توان به مواد سازنده آن اشاره نمود. در این عایق‌ها از قیر تقطیر شده و مواد پلیمری استفاده شده است. استفاده از مواد پلیمری در کنار قیر اصلاح شده به عایق کمک می‌کند تا انعطاف پذیری بیشتر داشته و در مقابل گرما تا 120 درجه و در مقابل سرما تا دمای صفر درجه مقاومت داشته باشد. به علاوه در این عایق‌ها از مواد تقویت کننده (پلی استر) استفاده شده که مقاومت و انعطاف محصول در برابر ضربه، پارگی و اشعه خورشید را افزایش میدهد.

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 − 45 =