ایزوگام صدف گستر دلیجان

ایزوگام صدف گستر دلیجان

ایزوگام صدف گستر دلیجان یکی از با کیفیت‌ترین محصولات عایقی است که با توجه به مواد اولیه به کار رفته در آن، از وزن بسیار پایین برخوردار بوده و شما می‌توانید با خرید این محصولات خاص و بدون اضافه شدن وزن زیادی به فضای مورد نظر مخصوصاً بام‌ها، اقدام به ایزوگام کاری ساختمان کنید. بد نیست بدانید که ایزوگام صدف گستر، نه تنها به واسطه قیر اصلاح شده، بلکه به واسطه 7 ماده شیمیایی ساخته شده است و همین موضوع دوام، کیفیت و وزن بسیار پایینی به این عایق رطوبتی می‌دهد.

معرفی ایزوگام صدف گستر دلیجان

شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان با شماره 577 در سال 1382 در زمینه تولید عایق های رطوبتی شروع به فعالیت کرده است و لازم است بدانید که همیشه کیفیت محصولات در شرکت صدف گستر در اولویت اول این شرکت قرار داشته، به همین منظور تمامی محصولات این شرکت دارای استاندارد های جهانی و پروانه استاندارد ملی ایران است.

شرکت صدف گستر دلیجان با تولید محصولات مختلفی مانند: ایزوگام زرفام شرق، ایزوگام اساطیر، ایزوگام اکسیر، ایزوگام یلما، ایزوگام گوهر شرق و ایزوگام های طرح دار توانسته است طی 5 سال متوالی (95 الی 99) موفق به کسب مقام صادر کننده نمونه در صادرات ایزوگام شود. جالب است بدانید که شرکت ایزوگام صدف گستر دلیجان به عنوان صادر کننده نمونه با دو برند صادراتی یلما و اکسیر بیشترین سهم بازار در صادرات ایزوگام و عایق های رطوبتی به کشور های حوزه خلیج فارس مانند عمان، بحرین و اربیل و سلیمانیه عراق را داشته است.

قیمت ایزوگام صدف گستر دلیجان

قیمت ایزوگام با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت ایزوگام و متراژ سازه و البته قیمت مواد اولیه ایزوگام تعیین می‌شود و به همین علت نمی‌توان قیمت ثابتی برای پوشش عایقی اعلام کرد. با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنیم برای بررسی و استعلام قیمت ایزوگام صدف گستر دلیجان با تیم متخصص مسیر پوش از طریق شماره «09125086023» در ارتباط باشید.

یکی از سوالاتی که همواره از ما پرسیده می‌شود، دلیل کیفیت بالای عایق های صدف گستر دلیجان است که با توجه به این موضوع، باید به مواد سازنده این پوشش و عایق محیط اشاره کنیم. همانطور که قبل‌تر نیز گفته شد، این پوشش فقط از قیر اصلاح شده ساخته نشده و شامل ترکیباتی از 7 ماده مختلف شیمیایی و کانی‌ها مثل الیاف شیشه است.

ویژگی‌های ایزوگام صدف گستر

ایزوگام‌های این برند معروف نه تنها در قیمت، بلکه از جنبه‌های مختلف مثل وزن، دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که همین موضوع، باعث می‌شود ایزوگام‌ برند صدف گستر جزو بهترین ایزوگام‌های موجود در بازار ایران و خاورمیانه باشد. با توجه به این موضوع، از مهم‌ترین ویژگی‌های این عایق رطوبتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزش خرید بسیار بالا در مقایسه با خیلی از برندهای موجود
  • وزن بسیار پایین برای کاهش بار اضافه به روی بام‌ ساختمان شما
  • ترکیب شده از 7 ماده شیمیایی و کانی در کنار قیر اصلاح شده
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل گرما و سرما
  • عدم نیاز به برف روبی با توجه به مقاومت بسیار عالی در برابر سرما
  • انعطاف پذیری بالا و عدم ترک خوردگی به دلیل ترکیبات استفاده شده در آن
  • استفاده از بهترین مواد اولیه برخلاف خیلی از برندهای موجود
  • نصب آسان و سریع
  • ضمانت نامه کتبی شرکت و بیمه نامه معتبر

ایزوگام صدف گستر دلیجان

خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه

در صورتی که به فکر نصب ایزوگام صدف گستر دلیجان با کم‌ترین هزینه ممکن در کنار بهترین کیفیت کار هستید، می‌توانید همین الان اقدام به خرید ایزوگام از تیم مجرب مسیرپوش کنید. همچنین برای ارتباط با متخصصین مسیرپوش و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره اعلام شده در پایین سایت شرکت اقدام کنید.

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =