ایزوگام مرجان دلیجان

ایزوگام مرجان دلیجان

ایزوگام مرجان دلیجان یکی از ایزوگام‌های با کیفیت در بین برندهای مختلف و مناسب استفاده در انواع شرایط آب و هوایی ایران است. این ایزوگام در رول‌های 10 متری ارائه می‌شود و کیفیت بالای آن باعث شده تا جزو محدود انتخاب‌هایی باشد که بتوانید با خیال راحت از آن استفاده نماید، البته به شرطی که از یک شرکت معتبر اقدام به خرید کرده باشید.

قیمت ایزوگام مرجان دلیجان

قیمت عایق‌های مرجان دلیجان، مانند سایر برندها براساس مترمربع محاسبه می‌شود. البته دقت داشته باشید که کیفیت ایزوگام تأثیر مستقیم در قیمت آن دارد و با توجه به محبوبیت این ایزوگام ممکن، اسیر سودجویان شوید و ایزوگام‌ جعلی را با قیمت‌های بالا خریداری نماید که با توجه به این موضوع، برای خرید ایزوگام مرجان دلیجان درجه 1 با بهترین قیمت و بررسی قیمت رول ایزوگام می‌توانید از طریق شماره «09125086023» با متخصصین ما در تیم مسیر پوش در ارتباط باشید.

عایق‌های حرارتی مرجان دلیجان در 2 مدل فویل دار و بدون فویل عرضه می‌شود که قیمت ایزوگام مرجان دلیجان فویل دار معمولاً تا 10 درصد گران‌تر از مدل بدون فویل است. در نهایت باید گفت برای خرید ایزوگام مرغوب باید به این نکته که ایزوگام نباید بوی بنزین یا قیر سوخته بدهد، دقت داشته باشید.

ویژگی‌های ایزوگام مرجان دلیجان

ایزوگام بام گستر اصل تهران که جزو مرغوب‌ترین ایزوگام ها به شما می‌رود از قیر اصلاح شده به همراه مواد پلیمری ساخته می‌شود که در نتیجه مقاومت این عایق در مقابل گرما و سرما به شدت افزایش پیدا می‌کند. از سمت دیگری با توجه به خواص مواد پلیمری می‌توان گفت که این پوشش انعطاف بسیار بالایی داشته و در مقابل اشعه UV خورشید مقاوم بوده و در مقابل پارگی و ضربه نیز استحکام بالایی دارد.

از سایر ویژگی‌های این ایزوگام می‌توان به ضخامت بسیار عالی آن برای مناطق سرد و گرم سیر اشاره نمود که عمر ایزوگام را به شدت افزایش می‌دهد. بد نیست بدانید که ضخامت ایزوگام مرجان دلیجان حدود 4 میلی‌متر بوده و این ایزوگام که در رول‌های 10 متری ارائه می‌شود، حدود 42 کیلوگرم وزن دارد.

نمایندگی ایزوگام مرجان دلیجان در تهران و کرج

خرید ایزوگام دلیجان اصل از مسیر پوش

در صورتی که نیاز به خرید ایزوگام درجه 1 دلیجان دارید، قطعاً و بدون شک گروه مسیرپوش بهترین انتخابی است که شما دارید. ما با کیفیت ترین ایزوگام های دلیجان را با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کنیم و در صورتی که به یک عایق مناسب برای شهرهای گرمسیر یا سردسیر نیاز داشته باشید، قطعاً ما بهترین ها را برای شما در نظر داریم.

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =