ایزوگام پشم شیشه دلیجان

ایزوگام پشم شیشه دلیجان

شرکت ایزوگام پشم شیشه دلیجان با هدف تولید عایق های رطوبتی با کیفیت بالا و نیز اهمیت رضایتمندی مشتریان در سال 1375 تاسیس شده است و به دنبال تولید عایقی با کیفیت بالا و دارای استاندارد های داخلی و بین المللی و قیمت مناسب برای رفاه حال مردم بوده است.

این شرکت، تولیدات زیادی دارد که مهم ترین آنها، ایزوگام ساده، ایزوگام فویل دار، ایزوگام ماسه ای، ایزوشینگل، ایزوگام سنگریزه ای، ایزوپاستا، ایزوگام تک لایه ترموباند و ایزوفوندو است که به کشور های حاشیه خلیج فارس، کشور های همسایه شمالی و شرقی صادر می‌شود.

قیمت ایزوگام پشم شیشه دلیجان

امتیازات ایزوگام پشم شیشه دلیجان

این محصول، به علت سبکی و مقاومت زیاد، به تنهایی یک عایق کامل، جهت نصب بروی پشت بام، شیروانی، ایرانیت فلزی و سیمانی، پی ساختمان ها، حمام، سرویس بهداشتی، تونل های آبیاری، سردخانه ها، دامداری ها، مرغداری ها و غیره است.

در این محصول، به جز استفاده از قیر اصلاح شده، از مواد پلیمری، الیاف شیشه، الیاف پلی استر و غیره استفاده می‌شود. همچنین این محصول ویژگی هایی دارد که در زیر به آنها اشاره ای شده است.

  • احتیاج به برف روبی ندارد و در برابر سرما و گرما مقاوم است.
  • کاربرد آن منجر به آلودگی هوا و آلودگی های زیست محیطی نمی‌شود.
  • سبکی وزن آن باعث جوگیری از بار اضافی بر سقف می‌شود.
  • نصب آن سریع انجام می‌شود.
  • ده سال ضمانت کیفیت عایق نصب شده به مشتریان داده می‌شود.
  • شرکت بیمه پنج سال کیفیت عایق تولیدی شرکت پشم شیشه دلیجان را تضمین می‌کند.

ایزوگام پشم شیشه دلیجان

خرید و نصب ایزوگام

برای خرید ارزان و بدون واسطه ایزوگام پشم شیشه دلیجان نیاز به مراجعه به کارخانه نیست و شما می‌توانید با تماس با نمایندگی این شرکت (مسیرپوش) ایزوگام مد نظر خود را خرید کنید و از پرداخت هزینه های اضافی صرف نظر کنید. در ضمن گروه مسیرپوش نمایندگی رسمی فروش و نصب این شرکت، در سراسر تهران و کرج و شهرهای این دو استان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + = 10