قیمت آسفالت در مازندران (آسفالت گرم و سرد)

قیمت آسفالت در مازندران (آسفالت گرم و سرد)

قیمت آسفالت در مازندران و شهرهای آن چقدر است؟ آیا اطلاعی از قیمت آسفالت در مناطق سردسیر و پرباران دارید؟ آیا می‌دانید آسفالت مناسب مناطق سردسیر و پرباران چه ویژگی هایی دارد؟ مسیرپوش مجری پخش آسفالت در شهرهای مازندران (بابل، بابلسر، ایزدشهر، رویان، محمودآباد، سیسنگان، نوشهر) و شهرهای استان گیلان با سابقه کاری عالی و بهترین دستگاه های راه سازی و اکیپ پخش دستی آسفالت و پخش مکانیزه با فنیشر بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

زیرسازی آسفالت در مناطق سردسیر و پرباران

زیر سازی یکی از مهمترین مراحل قبل از اجرای آسفالت کاری می‌باشد و در شهرهای شمالی کشور به دلیل بارندگی های فراوان باید به بهترین نحو انجام شود. یکی از مهمترین عوامل در خراب شدن آسفالت های اجرا شده نبود زیر سازی استاندارد در این مناطق است که پس از مدتی آسفالت شروع به ترک خوردن و در بعضی از نقاط نشست و فرو رفتگی  ایجاد می‌شود لذا توصیه می‌شود که زیر سازی با دقت و وسواس بیشتر انجام شود و پس از آن پخش آسفالت صورت گیرد.

گروه مسیرپوش با کارشناسان مجرب و سابقه عالی و ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌ها آماده همکاری در زمینه زیر سازی آسفالت بصورت دستی و زیر سازی مکانیزه با غلطک  سنگین راه سازی و گریدر می‌باشد.

پخش و اجرای آسفالت محوطه و جاده در مازندران و شهرهای آن با بهترین کیفیت

پس از اجرای زیر سازی عالی و صلاح دید مهندسان گروه مسیرپوش مرحله پخش آسفالت انجام می‌شود. یکی از مهمترین بخش اجرای آسفالت زیرسازی می باشد اگر بستر کار از لحاظ تراکم و کوبیدگی بالای 95 در صد باشد طول عمر آسفالت اجرا شده بسیار طولانی خواهد بود مهمترین عامل تعیین قیمت آسفالت در مازندران و شهر های شمالی کشور ضخامت آسفالت می‌باشد که هر چه ضخامت اجرا شده  بیشتر باشد به نسبت قیمت نیز افزایش می‌یابد.

معمولا حداقل ضخامت اجرای آسفالت 5 سانتی‌متر برای روکش سطح بتنی و آسفالتی می‌باشد اما توجه داشته باشید ضخامت استاندارد برای زمین های خاکی بین 8 تا 12 سانتی‌متر می‌باشد. که با نظر کارشناسان و مهندسین شرکت اجرا به صورت تک لایه و یا پخش در دولایه و قشر تعیین می‌گردد.

نکته: توصیه گروه مسیر پوش برای پخش و اجرای آسفالت در شهرهای شمالی حداقل ضخامت 7 سانتی‌متر می‌باشد و بهتر است از آسفالت توپکا 019 استفاده گردد، زیر این نوع آسفالت دوام و مقاومت بهتری دارد.

طبق پژوهش های انجام شده، محققان کشور موفق شدند با استفاده از روش شوک خلاء به بهینه‌سازی خواص رئولوژیکی و مکانیکی قیر اصلاح شده دست پیدا کنند که جز مناسب‌ترین قیر برای آسفالت مناطق سردسیر و گرمسیر است.

لیست قیمت آسفالت در مازندران

قیرهای عادی که هم اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرند، در مناطق گرمسیر در اثر دمای بالای روز، ذوب و در شب پس از سرد شدن تغییر شکل می‌دهند. در مناطق سردسیر کشور نیز ترک و شکنندگی بر اثر سفت شدن قیر از عوامل شایع و علل خرابی زود هنگام آسفالت است که با پژوهش های انجام شده و تولید نانو کامپوزیتی به همراه پلی‌تیوفن و نانو ذرات معایب استفاده از قیر های معمولی برطرف می‌شود. باید متوجه این موضوع شده باشید که شرایط ویژه ای برای روکش آسفالت شهرهای شمالی کشور در نظر گرفته می‌شود، پس برای اطلاع از شرایط و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید کارشناسان شرکت مسیرپوش آمادگی پاسخ به سوالات و مشاوره به شما در زمینه محوطه سازی و اجرای آسفالت در شهرهای شمالی کشور را دارد . کیفیت در اجرا ، دقت در زیرسازی ( در صورت نیاز ) و اجرای آسفالت با در نظر گرفتن کلیه شرایط شما در اسرع وقت و با بهترین اکیپ اجرایی را به مسیر پوش بسپارید . رضایت شما هدف اصلی ما می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 44 = 45