قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 ، لیست قیمت ایزوگام دلیجان در سال جاری با نصب و اجرا ، استعلام قیمت ایزوگام دلیجان ، آگاهی از قیمت نصب ایزوگام دلیجان در تهران و کرج توسط تیم شرکت ایزوگام مسیرپوش .

 

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان کد ثبت 117 

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 ، یکی از برندهای بسیار معتبر و شناخته شده عایق های رطوبتی ، برند ایزوگام بام گستر می باشد .

محصولات این شرکت به واسطه کیفیت بسیار بالا و دوام و طول عمر بسیار عالی و قیمت مناسب ، امروزه جزء پر فروش ترین انواع ایزوگام در کشور می باشد .

ایزوگام بام گستر دلیجان کد ثبت 117

ایزوگام بام گستر در انواع ساده و پودری و دولایه فویلدار از بهترین مواد اولیه و قیر پلیمری پلاستیکی و الیاف پشم شیشه و تیشو با کیفیت بسیار بالا ساخته شده و مناسب برای استفاده و نصب ایزوگام در تمامی مناطق و نواحی آب و هوایی در ایران می باشد .

شما می توانید از انواع محصولات این شرکت برای ایزوله سازی و عایق کاری هر سطح خارجی یا داخلی ساختمان و خانه از جمله ایزوله نمودن دیوارها ، نصب ایزوگام روی سقف و شیروانی ، ایزوگام پشت بام ، ایزوگام کف و بدن استخر و حتی ایزوگام نمای دیوار ساختمان بهره بگیرید .

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر تمامی مشخصات و ویژگی های یک عایق بسیار مرغوب را مطابق تمامی استانداردهای جهانی دار است .

وزن رول این ایزوگام حدود 42 کیلو گرم می باشد و ضخامت ورق بیش از 4 ملیمتر است . ایزوگام بام گستر از دولایه بسیار مقاوم و یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامت 100 میکرون تشکیل شده است .

این ایزوگام از قابلیت کشسانی و انعطاف بسیار مناسبی برخوردار بوده و و در شرایط آب و هوایی بسیار سرد و یا گرم مقاومت بالایی دارد .

طول عمر مفید این ایزوگام بین 10 تا 15 سال برآورد شده است .

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان درب کارخانه

قیمت تمامی انواع ایزوگام در شرکت ایزوگام مسیر پوش مطابق با قیمت درب کارخانه می باشد .

ما سعی نموده ایم تا با بکارگیری شیوه های مختلف از هزینه ها کاسته و انواع ایزوگام بام گستر را بصورت رول 10 متری و با قیمت درب کارخانه به دست مصرف کننده برسانیم .

نکته مهم اینکه هزینه ارسال محصولات خریداری شده از شرکت مت در سراسر کلان شهر تهران و کرج کاملا رایگان می باشد .

قیمت ایزوگام بام گستر با نصب در تهران

قیمت نصب ایزوگام در تهران بیشتر تابع مساحت و متراژ محل نصب ایزوگام می باشد . لازم است بدانید هزینه نصب ایزوگام بر واحد مترمربع محاسبه می گردد و قیمت نصب هر مترمربع ایزوگام مبلقی ابت است است . البته این امر برای مساحت های زیر 50 متر صدق نمی کند .

شما عزیزان همشهری بهتر است برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب از طریق شماره های تماس موجود با همکاران ما در بخش مشاوره و فروش تماس بگیرید .

خوب است بدانید کارشناسی و بازدید از محل نصب ایزوگام و برآورد هزینه توسط کارشناسان شرکت مسیرپوش در سراسر تهران کاملا رایگان می باشد .

همکاران ما در واحد روابط عمومی شرکت در تمامی ایام هفته و در طول 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به پرسش های شما هستند .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

48 + = 54